Hur jäkla underbart som helst

Gud vad kul vi har haft!

Tror inte jag kommer att skriva ihop en text om veckan, för kan inte förklara den. Det har varit så himla kul, men att sätta fingret på vad.. Beskriva speciella stunder och ridturer.. Nej, bättre att låta det vara Ridläger 2011, och sätta punkt där.

Men lite ska ni få veta!

Jag red en häst som heter Glampi (frá Raufarfelli) och var en fux med lykta och blåa ögon. Pigg och glad, och supergosig!
Han var segare i paddocken än i skogen, men galoppen var finfin också i padocken. Han agerade faktist draghjälp åt dom andra hästarna som inte ville galoppera i padocken ;)
Tölten var jättefin, och han hade lätt också för traven. Verkligen en superhäst, är så sjukt nöjd med han!

Pyjamashäst var han också, så jag har smörjt in han med salva och satt på täcken i veckan. Men det är rätt skoj faktist ^^

Massa massa massa bilder kommer dessutom upp sen, som ni ska få se. Men nu ska jag sätta mig ner och försöka smälta veckan, och tagga inför 2012:s ridläger - vecka 29, samma plats, nästan samma folk.

/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0