Flytta

På min gata står det ett stall. Ägaren har avlidit och stället ska säljas.

Där skulle jag vilja ha kaninerna. Fatta så himla enkelt, med rinnande vatten i vinter, en gödselstack och tak över huvudet! Bara det är guld värt.

Då skulle jag ha kaninerna i en box där, självklart skulle burarna stå i boxen, dom skulle inte vara lös i den.
Tror det skulle bli himla bra, dessutom så slipper det se ut som en jäkla soptipp här hemma, som mamma bruakr uttrycka sig.

Hoppas att någon köper huset och stallet snart, så jag kan gå dit och prata med dom :)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

skulle du ha kaninerna i en box:O? Jag skulle ha hästar.

2011-07-01 @ 16:15:40
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0