Emelie- Duktig tjej, nej vardå?

Åh nej...

Jag är katt/kaninvakt åt min kompis/granne osm bor en bit bort. Idag när jag gick dit tappar man såklart mobilen i höggräset! Så klantig och duktig man är så hittar man inte mobilen igen -.-

Därför har jag inte bloggat idag. Varit och letat mobil och sedan åkt in till stal för att försöka hitta en lösning på mitt problem... Men såklart så har jag inget flyt alls i mitt liv längre...

Ush, kommer aldrig att få en ny mobil nu! :C Jag kommer att gå runt med morfars sten i handen >.<

Kommentarer
Postat av: Ellen S

Okej jag kommer också till elva! men inte säkert att det blir löshoppning, måste se vad det är för temperatur xD

2011-07-05 @ 23:23:13
URL: http://lnsjogren.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj! Det var inte så lyckat... Du har testat ringa till den va?

2011-07-06 @ 10:30:22
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0