Duktig ponny!

Idag lösoppade jag och victoria Baloo. Det var roligt. Först hoppade vi lågt ganska länge men sedan bestämmde vi oss för att höjja och se vad han klarade. Han klarade tillslut 85cm och gjorde försök på 90cm men rev och efter det fick han lite dåligt självförtroende som han har när det gäller hinder och trött. Tänk att lilla Baloo på 116cm och inte tränat hoppning och inte hoppade på länge hoppar det:D Jag tycker att han va jätteduktig.
En väldigt dålig nyhet är att min dator har gått sönder igen! Victoria har filmer och jag bilder. Vet inte om jag kommer kunna visa dom. Men kanske kan ladda in dom på den här datorn.
/Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0