Diss diss diss..

Det har varit väldigt mycket snack om solvisirhjälmar just nu, och vi skrev ett inlägg om dessa hjälmar för några månader sen. Inlägget återpubliceras så att ni får läsa det utan att behöva bläddra i arkivet.

Första frågan :
Kan du tänka dig att betala 4990:- för en ridhjälm?
Svarar du ja, bläddra ner.
Svarar du nej, bläddra ner iallafall :p




Vem vill ha en hjälm med glasögon!
Skulle inte ens köpt den om den kostade typ 100 kronor, men den var ju dyr också. Verkligen inte en hjälm som föll mig i smaken på något sätt. Inte ens utan skyddsglasögon.

Vad tycker ni?

/Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv. Va tråkigt att du inte har någon häst. Letar du?

2011-03-17 @ 21:22:16
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv. Okej, förstår precis hur du menar och känner. Jag var ridskolelev fram tills jag var typ 20 år inann jag hade skramlat ihop pengar till min egen häst.

2011-03-17 @ 21:30:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: fea

tack men forstod inte riktigt om du menade min häst eller hans pappa ? :P

2011-03-17 @ 23:41:16
URL: http://feaftw.blogg.se/
Postat av: fanni

kolla senaste inlägget på min blogg :))

2011-07-31 @ 11:39:58

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0