Agai 29 Juli

Red lite western och höll på med lite NH idag.

Michaela* visade oss grunderna i NH och i Western, NH tror jag att jag kommer att ha nytta utav på både Timon och kanske Agai.

Western ridningen kan jag säga är väldigt svårt i början, haha.

Men till Agai, han blev mjuk i halsen och munnen och jobbade på bra idag. Första gången jag red honom så jag kan inte begära mycket utav honom.

Agai är en häst jag kanske kommer att börja rida då och då, eftersom att Michaela tyckte att vi passade bra ihop och att han verkade tycka om mig (lika mycket som jag tycker om honom :) )

Duktiga ponnyn :D <3

Michaela* är den som äger alla hästarna i stallet.

/ Eran Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att det gick bra :D

2011-07-29 @ 13:46:30

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0