5 saker ni inte visste om mig

Jag började rida för att jag tänkte att det måste vara enklare än att gå! xD
Insåg ganska snart att det inte stämde, men jag älskade hästar och jag älskar att rida, så det fanns ingen tanke på att sluta.

Blyg är mitt förnamn, i princip.
Tur nog så stämmer det inte alltid, annars hade jag antagligen varken känt Emelie eller Emelie!

Jag läser böcker.
I snitt en bok per dag, men allt beror på. Har jag tråkigt, då kan säkerligen en till falla ner i ''utläst-högen''. Har dock nästan aldrig något att läsa.

Skräckfilm?
Nej tack!
Usch, nej skräckfilmer är inte någon större favorit hos mig. Är väldigt lättskrämd och när jag blir rädd skriker jag - högt. En gång på skolan såg vi på Robin Hood, och en jäkla tant skrämde livet ur mig. Jag i min tur skrämde livet av alla andra. ;)

Min pappa är allergisk mot pälsdjur.
Men trots det så finns det djur här hemma. Skorpan är en Sibirisk katt och allergivänlig (:D) och han träffar inte Bella, Mollie och Tempe allt för ofta. Tur att pappa inte är överkänslig, för då skulle jag antagligen inte kunna rida heller!


Mollie The Mouse.

Kommentarer
Postat av: Emelie N

jag gillar inte heller skräckfilmer ^^

2011-07-01 @ 15:31:45
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0