Oj, vilken lång dag!

Imorse ringde väckarklockan 06.00. Det var tre trötta Fotoryttare som släpade sig ur sängen och ner till köket då.

Fem över åtta satt vi på bussen ut till Baron. Efter en riktigt seg och lång promenad (fast vi höll humöret på topp!) så fick Sara rida, och jag och Emelie fotade.

Sara var riktigt speedad, och klockan 12 var vi hos Timon. Bussresan dit gick också bra, även om vi var rätt trötta.

Där fick vi gå en bit på en riktigt hal väg, men jag ramlade bara en gång. Men fram kom vi och upp i skogen bar det.

I skogen hoppade Emelie, Julia och Ellen naturhinder med hästarna medans jag och Sara agerade fotograf. Efter en massa hopp tog vi snabbaste väg hem.

Nu är jag riktigt slut, jag kommer nog somna tidigt ikväll. Men vi har haft riktigt kul och kommer att kunna bjuda på bilder, förhoppningsvis imorgon :)





Ett litet smakprov från dagen. Emelies bilder fick inte så bra ljus, eftersom vi befann oss i en skog och solen inte var till så bra hjälp.
Saras bilder fick lite bättre ljus, men bådas bilder skulle behöva redigeras.

/En riktigt trött men glad Fotoryttare/Emma

Kommentarer
Postat av: Tette

Härligt att höra! Jodå det är toppen här med, Taggad inför nyår då? :D



Tack! Det gör jag med :D

2011-12-28 @ 22:24:30
URL: http://misstette.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0