Hemma igen - trött men glad

Hela dagen har spenderats i ett parkeringshus i Härnösand. Inte så kallt som jag trott, tur nog. Och riktigt kul har vi haft!

Tempe:
I första medelsvåren så tuffade han på, han blev lite påverkad av den nya omgivningen, men framförallt så sparkade han på hindren och var okoncentrerad. Tiden tog slut någonstans mot slutet.
Däremot i andra omgången hade han blivit mer koncentrerad, och kom imål på 5 fel. Det räckte föör att få hoppa final. Tur nog, för duktig var han! Relativt snabb och fokuserad gick han imål på bara 2 fel, varav ett var ett stort missförstånd mellan oss. Jag tänkte korrigera honom men var otydlig så han hoppade - krash!

Bella:
Första lätten var trist tyckte Bella. En riktigt enkel bana, som hon defenitivt borde ha klarat. Men hon hade fått för sig att krypa genom hindren, trist nog. Så 7 fel vart det för oss.
Men andra omgången gick mycket bättre även för Bella. Fortfarande ganska otaggad, verkr inte vara så sugen på att hoppa.. Men hon tog sig runt banan på bara 2 fel, så jag är jättenöjd. Ingen final tyvärr.

Sen vill jag passa på att gratta Emelie med Soie som blev svårklassade i krok efter två vinster idag! Riktigt kul, grattis!
En annan klubbmedlems kanin, Chiquita blev också svårklassad, efter bara 4 starter i medelsbår, hejja!



/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0