Hemkommen från stallet!

Har nyss kommit hem från stallet och mormor och morfar♥

Kunde inte rida så länge idag, fick ihop ungefär 30min idag. Jobbade en del i gräspaddocken som nu är full av snö *Jippii!!♥* men, vi tog med oss två sockerbitar och sedan är det redan ett hinder där som är uppbyggt utav pinnar och ris :)

Körde först att försöka få honom i en sådan hög form som möjligt då han är lättast att få i den formen, dock får jag bara honom i form i skritten för tillfället. Sedan i traven och galoppen ville jag ha honom så snabb som möjligt även lite känsligare för skänkeln.

Gick la sådär, hoppade ungefär 50-60cm idag, har fortfarande inte vågat mig på några högre höjder med honom då han inte är världsbäst på att hoppa♥



/Emelie och Timon

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0