Hektiskt jul!

Ni får ursäkta att jag inte bidragit med några inlägg under julen, men det har varit så stressigt!

Jag har verkligen fått underbara presenter, blandannat presentkort på Equeens på 500:- *Happyface!!*

Fick dock inte allt jag ville ha, men nu äre ju min födelsedag snart ;)

Imorgon ska jag mig ut i snickarboden och bygga nine-eleven, Emma den lilla smurfen gjorde så att jag blev så sugen på att bygga ett nytt hinder, frågan är bara som det håller sig tills imorgon!



Kram Emelie

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0