Godmorgon :)

Bara tre ynka dagar kvar till jul!
Hoppas ni har fått lika mycket snö som vi har fått här i Sundsvall. Lite vitt på marken är ju alltid trevligt.

Idag har jag förhoppningsvis kortdag (slutar 12) och kommer hem innan jag ska rida ikväll. Har redigerat ihop en film på mig och Andreas som kommer upp under dagen.

Idag på ridskolan blir det barbacka, alltid lika mysigt. En tjej i min ridgrupp kommer bjuda på tårta också, eftersom hon ramlade av förra gången!
Vi har börjat köra med det, att om någon ramlar av får den bjuda på tårta. Ett jätteroligt sätt att binda ihop gruppen. Gott också, det har blivit många avtrillningar och tårtor under höstens gång.



/Emma


Kommentarer
Postat av: Marie & Linn

Vi fick snö idag :)

Gott med tårta ;D

2011-12-21 @ 15:16:40
URL: http://teenhood.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0