Emelies år i bilder

Nu härmar jag emma lite ;)

Ja det började med Januari, jag hittade Timon och träffade Emma. Jag blev mer intresserad utavkaninhoppning och började träna med min kanin Ludde, han gick tyvärr bort den 31 Januari...



Februari kommer, ingenting hände på någon front, tjatet om en ny kanin fortsatte som aldrig förr...



Mars kommer, snön smälte sakta bort, jag fick även besked att jag kommer få en ny kanin. Eller inte bara en utav två! Jag har nog aldrig varit lyckligare!



April kommer och jag letar runt som en galning efter kaniner, hittar tillslut Oddan och Frallan. Jag får tyvärr även veta att Emma inte längre kommer att rida med mig... Jag började även blogga här på Fotoryttarnas!



Maj, månaden då Emma slutar att rida med mig... Jag börjar rida med Ellen och Julia som jag fortfarande rider med, det går framåt för mig och Timon, har nu ett x-antal gånger fått honom i form. Jag hämtar även Oddan och Frallan denna månaden!



Juni, ja Juni. Inte mycket hände förutom Sommarlovet dårå, började sakta men säkert att träna Oddan inför hans Debut!


Juli.

Den bästa veckan under denna månad var ju såklart v 29! Ett ridläger, inte vilket som hellst utan med både Sara och Emma på Riiby, en underbar vecka som jag alltid kommer att tänka på! Jag debbade även med Oddan, lilla toker!



Augusti

Där debbade jag Frallan, på svartviksdagarna i både krok och rak. Hon gick på 1+1 i sista kroken, ack dock ingen pinne. Min duktiga lilla tjej!



September, jag börjar i 7:an... Jag åkte även till Turkiet och spenderade en vecka där, inte helt fyskam!
Jag tränade på som vanligt med både kaniner och Timon, allt gick superduper! Jag bestämde mig även för att kastrera Oddan.... Jag tror även att det var under September månad som Oddi tog sin första pinne i rak!



Oktober, månaden då Oddans blir kastrerad. En nervös matte som inte hoppas på ett samtal från Mamma. Allting gick ju bra som tur var! Det fortsätter som det ska med Timon, jga börjar ta oppningen lite mer på allvar och tävlar en del med Axion.



November.

Den hemskaste månaden, jag får veta att Timons ägare funderar på att sälja honom, jag blir ju såklart ledsen men försöker att lägga det undan. Jag vill njuta utav tiden vi hade kvar tillsammans...


December, uscha vill inte ens tänka tanken. Får veta utav en kompis att Timon ligger ute på annons, ägarna har fortfarande inte sagt något. Ett sätt jag inte ville veta det på.
Stor bölar hemma men tar tag och letar ny medryttarhäst, ja många kanske tror att jag är okänslig men jag kan inte bara låta honom ta över allt just nu.



Det är vad som har hänt under detta året, nu hoppas jag att alla som hra frågor kommenterar där nere ;)
Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Jodå! Mycket nöjd!

2011-12-26 @ 00:44:08
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0