Veckans planer @ Emma

Emelie brukar lägga upp veckans planer varje vecka, vilket jag inte gör. Men just den här veckan tänker jag också göra det.

Måndag: Rida Tobbe.

Tisdag: Kvällstävling ÅKH?

Onsdag: Ridningen börjar! (:D)

Torsdag: Kvällstävling ÅKH (?) och rida Tobbe.

Fredag: Marknad (med Sara?) :)

Lördag: Marknad

Söndag: Marknad + sista dagen på sommarlovet ! :o

Fattar ni att sommarlovet snart är slut? Det har gått så jäkla fort, usch. Har inte ens hunnit med 1/3 av allt jag viljat göra. Men jag är ganska nöjd ändå. Jag har ridit en massa, varit på ridläger, tävlat och haft roligt!

Är du nöjd med sommarlovet?

/Emma

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Intressant att veta! ;)

2011-08-14 @ 19:23:14
URL: http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: TACK DESAMMA !;)

2011-08-14 @ 22:03:34
URL: http://idaevertsson.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0