Usch!

Idag när jag skulle ge Teddy mat såg jag att han hade mat kvar så jag tar handen för att he ut maten och då känner jag nått kletigt och tror att det är maten som blivit blöt så jag fortsätter att försöka få ut maten. Men känner att det kan inte vara mat och gissa vad det var? Det var 2 sniglar i Teddys mat !!! Det var så äckligt. Inte konstigt att han lämmnat kvar maten. Pappa fick komma och ta bort sniglarna, hehe. Dom ville inte lossna när man skakade på talriken. Sedan tar jag jag bort vattenflaskan och känner en massa klet på skyddet till den. Kändes så äcligt så jag slängde i väg den i ren panik. Så idag fick Teddy ta en annan vattenflaska ( eftersom måste ha skyddet på den för annars passar inte saken som man sätter fast den i, har tappat bort den rätta) och en ny matskål. För har ingen lust att göra rent det, fast måste göra det nån gång....




/Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

sv: tack så mycket! :D

2011-08-06 @ 15:37:55
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0