Träffat Aeitii

Igår sov jag hos Emelie, så idag fotade jag lite på henne och Julia när dom hoppade i padocken på Ponderosa.

Det kändes verkligen superkonstigt att komma dit igen. Har inte varit där sen jag slutade på Aeitii, men det kändes väldigt trevligt och hemtamt där.

Jag fick sitta upp både på Tian och Timon, vilket var kul. Dock red jag i foppatoppflor, så kan säga att jag faktiskt aldrig skämts så mycket över min sits som då ;) Försök att rida en häst i foppatofflor så får ni se själv.

Men det kändes kul att sitta på Tian igen. Han hade inte förändrats så mycket, utan kändes som vanligt. Jag red han bara i några minuter, men galoppen var lika underbar som förr. Saknat lillen!

Timon var också kul att rida, han tyckte nog om mig som inte orkade kräva något av han. Jag var fullt fokuserad på att ha kvar skorna på fötterna! Men det gick okej .. Skulle ju hoppa med han, haha! Jag har inte hoppat ett språng på över 10 veckor, så ni kan ju gissa hur det gick.. 
Känner inte Timon, men efter några försök tog vi oss ''över'' ett 45 cm högt hinder. Gash så hemskt jag red! Julia måste ha undrat hur dom vågade släppa upp mig på Tian ..


Jag på Timon ..






Men Julia red Tian jättebra, så det var kul att se :) Hon har ju ridit han längre än vad jag gjorde, hon började redan i Oktober förra året.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie, sara och Emma

Glöm inte att du måste skicka bilderna ifrån igår,tävlingen och i onsdags!!

2011-08-12 @ 08:59:06
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0