Opsan..

Tänkte börja inlägget med att säga att jag är ledsen för min dåliga uppdatering, den ska bli bättre!

Men nu till lite roligare saker:

Igår red jag ut på Tobbe, vi red på ett elljusspår och i skogen. Jag travade med han en bra bit, och han var riktigt fin, samlade traven och slappnade av. Tog en galopp också, och överdrev den kanske en aning ;) Det slutade med att två fotgängare nästan blev överridna av oss .. Mindre bra kanske, jag ska nog ta mina galopper på platser där jag inte riskerar att möta folk.

Nöjd med turen iallafall :)

Gårdagen avslutades med en promenad med Teddy, nu när Sara inte kan gå ut med han. Han tyckte nog jag var lite elak som tvingade han att springa, men han får inte bli allt för tjock ^^
Tog en promis med Bella också, vilket uppskattades.


/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0