Ooh, statistiken ökar

Himla roligt att se att ni är så aktiva! Statistiken ökar mer och mer på bloggen för varje dag, ska bli spännande att se vad siffrorna landar på idag.

Än är vi inte uppe i något besöksrekord (52) men det sker nog snart!

Så, nu är jag nyfiken ..

Varför besöker du våran blogg och läser den? Vad kan vi förbättra och vad vill ni läsa mer om? Alla åsikter är intressanta!



Den första headern på bloggen!
Mycket har hänt sedan dess, vi har tagit in Emelie på bloggen, jag har skaffat en till kanin, nya medryttarhästar har vandrat in i vårat liv och en massa annat! Har ni hängt med från början?

/Emma

Kommentarer
Postat av: victoria

Läser eran blogg för den är intressant! Går in ca: 4ggr per dag för att kolla om ni ha skrivit något ;)

2011-08-03 @ 08:04:05
URL: http://iwillalwaysloveyou.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid

Jätte fin blogg!

2011-08-03 @ 08:58:48
URL: http://alwayshorses.blogg.se/
Postat av: Emelie

läser eran blogg väldigt ofta :) tycker det är intressant att få veta vad som händer i era liv med djuren och att se bilder :) jag har följt med från början.

2011-08-03 @ 13:00:36
URL: http://djurfoto.blogspot.com
Postat av: Noomie

Sv: Tack så mycket! Man blir alltid så glad när man får sonna kommentarer(': (Det var Sara som kommenterade bilder på min häst, men tänkte svara här då jag skulle komma med en kommentar till er om detta inlägget också(; )

Det är himla roligt när man ser att folk faktiskt är inne och läser ens blogg, en rolig känsla liksom. Sen blir det ju ännu roligare när de kommenterar också(: Jag hittade ju er blogg genom Saras kommentar. Jag tycker er blogg är himla fin, jag gillar det lila temat och sen tycker jag minsann att ni har bra och välskrivna inlägg också(: Gillar även typsnittet som ni har i rubrikerna och inläggen!

Fortsätt kämpa! ;D

Ni har inte lust att göra ett BLbyte förresten?(:

2011-08-03 @ 14:24:28
URL: http://lexx.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0