Mot Västerbotten!



Imorgon kommer jag att åka till Västerbotten och tillbringa helgen där. Lite bloggning kan jag nog slänga in, men det kommer vara ganska tyst från min sida här.


Jag har inte haft så mycket tid på mig att fixa tidsinställda, men ska se till att det kommer upp iallafall ett varje dag.

Minns ni sist jag var uppe? Då fick jag veta att Tempe skulle bli min. Och nu, några månader senare har han det super här hemma och vi har tillochmed hunnit plocka en pinne på våra få starter!

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0