Kvällstävling

På torsdag blir det kvällstävling i Härnösand (ÅKH). Ska bli himla kul, är riktigt pepp :)

Dom små långöronen startar:
Bella: Rak Lätt x2
Tempe: Rak Lätt x2

Tar även med Mollie åt Mathilda.

Jag hoppas på en pinne till Tempe, han har blivit så himla duktig. Men jag är nöjd bara han försöker, jag har inte bråttom med han. Fast det är klart, om han blev medel skulle det ju vara rätt så tufft ;)
Nej men det viktigaste är att han gör sitt bästa, för han kan!

Bella, då?
Jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på med henne. Hon är så himla ojämn, kan nolla grunden och riva alla i finalen typ. Men det är klart att jag tror på henne, för min prinsessa kan.


Mollie The Mouse
©Alva.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

hållr på att tjata på mina föräldrar att vi kan fia så jag kan åka också :D vill verkligen tävla då !

2011-08-16 @ 19:20:36
Postat av: Alva

Jaa! Ni länkade mig. :D

2011-08-16 @ 21:05:54
URL: http://lifebyalva.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0