Jag ramlade av

En mysig uteritt med Viktoria i skogen blev dagens början. Tobbe skötte sig fint och var duktig.

Tillbaks till stallet red vi en stund i padocken. Jag jobbade med han på en högervolt och ökade och minskade storleken på volten. Varför jag just arbetade i det varvet var för att han var så svår i det förra gången.

I padocken var ett hinder uppställt, så jag tänkte: Varför inte?
Självklart tvekar han och springer på sidan, rider mot det igen och samma sak upprepas. Men den här gången sitter jag inte lika stadigt i sadeln utan hamnar med ena benet i stigbygeln och resten av mig är .. inte i sadeln :p Då hopp-flög jag av. Men jag överlevde ;)

Upp igen och mot hindret! Lät han skritta över först och körde det sedan i trav, duktig kille skuttade över hindret och tog galopp efteråt.

/Emma

Kommentarer
Postat av: jonna

Hoppas du inte skadade dig! :)

2011-08-18 @ 17:44:15
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0