Fler bilder från tävlingen 10 Augusti


Bella i höjden


Mollie och Alva i höjden


Teddy och Sara i höjden


Charlotta och Gandalf i höjden.


Charlotta och Gandalf i Lätten.


Emelie och Frallan i Lätt/Mini?.


Emelie och Oddan är ute och springer.


Emelie M och Fläck-Fia.


Från vänster: Emelie, Alva med Mollie, Jag med Bella, Melinda med Pepsi, Sara med Teddy.


Alva och Mollie väntar.


Visk visk ;) Charlotta och Gandalf.


Här rivs det! Jag och Bella.


Melinda och Pepsi.


Suddis slappar tillsammans med Emelie.


Sally. Vem hon har i kopplet skiftade så väldigt under dagen så jag vette fasen vem det är i det här ögonblicket.


Socker och Emelie.




Emelie M och Fläckis.

/Emma

Kommentarer
Postat av: dressyrteam

superfin blogg! :D

2011-08-17 @ 14:42:05
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. tack! :) jag har gjort den i photoshop.

2011-08-17 @ 15:08:55
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Åh så söta! :D

SV: Tack så mycket :)

2011-08-17 @ 15:27:16
Postat av: Rebecka

Nejmen gud så gulliga bilder!! :D

2011-08-17 @ 16:16:10
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0