En fullspäckad (men rolig) dag!

Godmorgon!

Idag är jag vaken tidigt, jag ska iväg till stallet. Det blir uteritt tillsammans med Viktoria idag, roligt med ridsällskap.

Efter stallet så ska jag packa till tävlingen och bege mig av i princip, hinner inte så mycket mer. Ska testa ännu ett resefordon tillsammans med kaninerna - bussen. Bara båt och flyg kvar nu ;)

Hoppas ni får en trevlig dag, jag hoppas hinna slänga in något inlägg men det är jag inte 100 på :p


Bells hoppar i regnet.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Denna vecka kan du ta del av mina stadiga 300 läsare.

Anmäl dig till veckans blogg här: http://eadressyr.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html



Lycka till! Kram/ Erika

2011-08-18 @ 10:14:09
Postat av: Malin

sv. tack själv<3



DÖÖÖÖR så söt bild :D

2011-08-18 @ 10:59:50
URL: http://sjoisponny.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0