Elljusspåret hemåt

Red Tobbe igår.

Vi red över vägen och in i skogen, där jag fann ett elljusspår. Om det är okej att rida på dom vet jag inte, men dom jag mötte hejade bara på mig så ^^

Jag upptäckte ganska snart att det var elljusspåret som jag följt hela mitt liv. Ända sen jag började trean, iallafall. Det var lite komiskt. Tyvärr så har inte elljusspåret det bästa underlaget, men jag letar vidare. En dag ska jag hitta den perfekta galoppsträckan, där jag kan släppa på tyglarna, ställa mig upp och låta han sträcka ut.

Har lite ridsällskap på gång också, det börjar kännas ensamt.




©Sara
/Emma

Kommentarer
Postat av: victoria

Sv till Emma; hehee,jo det har vi ju redan bestämmt! :D

2011-08-12 @ 18:52:21
URL: http://nightcity.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0