Dressyrpass

Idag rider jag Tobbe igen. Tänkte jobba mycket med galoppen och galoppfattningarna i padocken, så kanske dom känns lite bättre. Han har väldigt svårt för galoppen, vilket inte är allt för svårt att förstå. Förhoppningsvis släpper det, men tänkte rida för tränare nånting sen i höst också.
Det är så enkelt att man fastnar i samma gamla vanor när man bara rider själv, både att sitsen försämras (och då inverkandet på hästen) och att man fastnar med sina problem.

Men dressyr var det idag! Hoppas vi inte flyter bort av allt vatten bara, det finns faktiskt en liten risk ..


Jag & Tobbe, Juni.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej!



Jag har dagens blogg tävling på min blogg var gjära med vinnaren får en länk på min blogg.

2011-08-15 @ 12:07:34
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0