Brytit handleden

Ja, jag hade brytit min handled tråkigt nog. Så nu måste jag ha gips i 4 vecor suck. Jag fick sova över på sjukhuset för allt tog så lång tid eftersom skelletet låg fel.

Jag fick välja mellan att jag skulle få bedöving (skulle fortfarande känna lite) också skulle dom hålla på att dra i armen så att skelletet skulle hoppa rätt.Eller skull jag bli sövd och dom skulle göra det. Jag valde att jag skulle vara vaken eftersom jag tänkte att det skulle gå fortare. Ja det gick väldigt fort fortare än vad det brukade ta. Men sedan på röntgen visade det sig att det inte låg rätt utan att jag skulle behöva sövas oc åka ner till operations salen så att dom kunde kolla på en skärm hur dom la skelettet. Ja vi hade kunnat få vänta till mitt i natten men som tur va så fick vi komma in 19.45.

Sedan imorse kl 8 fick jag göra en ny röntgen och efter en stund kom dom och sa att det låg bra. Så om ca 1 vecka ska jag dit igen och se om allt är bra.

/Sara

Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

SV: Men aj! Krya på dig ♥

2011-08-19 @ 11:16:51
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0