3 pinnar

Hemma igen!

Vi har haft en superhelg som gått riktigt fort, så här i efterhand funderar man på vart tiden igentligen tog vägen?

Mina kaniner har gått riktigt bra också, speciellt Mollie. 

 I lördags tog Tempe en pinne på 0+1 i andra kroken, och Mollie en i första på 2+2. Tempe snuskade himla mycket hela helgen, vilket var synd :( Men men, det släpper förhoppningsvis.

Bella var den enda kaninen som inte tog pinne, men jag hade en gimla go känsla med henne i kroken. Hon var hindersökande och tyckte verkligen det var riktigt kul :) Min nya krok-kanin alltså ;-)

Och efter en jätterolig kväll hos Emelie så bidde det söndag med ännu mer kaniner och tävling.

Ja, ingen av mina kaniner har gjort någon superprestation idag, men jag är ändå nöjd och gla´:)

Bella skuttade på helt okej, men rev. Och Tempe snuskade som jag vet inte vad :o Nej usch, han var så himla ofokuserad. Blir lite galen på han, speciellt eftersom han springer på så fint hemma!

Men Mollie bestämde sig för att det var dags att klassa upp sig till medel och gjorde ett fint lopp med Mathilda vilket ledde till pinne och medelsvårklassning. Tufft!

Myspys helg har det iallafall vart :)

/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0