Vi var få vi..

Idag var vi bara tre ynka personer som hade ridlektion! Härligt det, så man får lite extra hjälp.
Vi fick välja, så jag valde söta Candie, men bytte till Virre, eftersom han behövde gå.
Barbacka blev det också, men när man rider en ponny med väldigt spetsig manke saknar man sadeln lite, eller Tian med mysryggen  <3

  Vi fick iallafall rida på volter och göra typ en åttvolt över bommar och byta varv i volten. Fast först red vi ut en snabbis, aprilvädret bjöd på sol för stunden!

Sedan fick vi rida fritt, och han gick super mot slutet, även fast han var lite jobbig från början. Men klart flög man av, red på en volt och drev han, och han gasade på lite för mycket och jag kom fel. Hade jag haft sadel hade jag säkerligen suttit kvar, men så var inte fallet. Så efter att han vänt lite så ramlade man i backen. Men jag överlevde iallafall ^^

Överhuvudlag nöjd med lektionen (:

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa! :D Sanar Timmisen massvis oxå! <333 Ska bli roligt att få träffa både honom och dig igen! <3

2011-04-06 @ 19:50:52
URL: http://basjkir.blogg.se/
Postat av: Jossan

SV: Tack! Detsamma :)

2011-04-06 @ 20:14:39
URL: http://goodness.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0