Vem är jag?

Jo jag är Emelie Nilsson, jag är 12år gammal och har 2 kaniner, 2 katter, fiskar och en medryttarhäst.

Jag lärde känna Emma igenom Timon, min medryttrahäst. Vi rider på samma dag när hon rider Aeitii och jag Timon. Jag har två katter som heter Zeke och Tusse, sedan Timon min medryttarhäst, två kaniner fast dem får jag inte förrens om två veckor sedan en massa fiskar.

På måndagar tillbringas min tid i ridskolan som den har gjort i drygt 5 år nu. Mitt intresse för kaniner har jag alltid haft, men Emma har väckt intresset ännu mer för kaninhoppning. Sedan fotar jag med en Nikon D3100 och en Nikon D3000. Jag hoppas att ni kommer att tycka om mina inlägg och att ni fortsätter att läsa denna blogg!











// Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul :) det är du som ska köpa systern till kaninen som jag ska köpa ^^ jag ska köpa Aqua Limone, du skulle köpa Odd Molly va? vad roligt att du ska börja hoppa :)

2011-04-29 @ 16:35:44
URL: http://ezmiez.se
Postat av: Sara & Emma

Hej skulle du kunna fixa en header till oss? eftersom vi behöver en ny nu=P Du kan ta bilden på mig och thea när jag galopperar (den som är på headern nu) och sedan en bild när Emma rider tian (ta en när hela kroppen är med) och sedan när du rider Timon. Sen kan du ta en bild på allas kaniner också:) Det är bara att ta nån fin som finns här på bloggen. Sedan får du fixa och trixa så mycket du vill, hehe. Jo men då får gärna fixa en sån där häst ( den som hoppaar) som du har på din header basjkir.blogg.se. Ta en ljus färg =)



Det skulle va supersnällt om du kunde fixa det för det är så jobbigt för mig att göra eftersom mitt photoshop hänger sig hela tiden + att du är super duktig. Sedan får vi hjälpas åt att fixa mer med bloggen. Vi får även fixa en sån där bild där vårat namn står efter inlägget som du har på basjkir^^



Oj nu blev det en lång kommentar hehe

2011-04-29 @ 19:37:28
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sara

Å va snällt:D



Du kan ta vitt:D du kan ju göra nått inslag av nån annan färg som du har på din header på basjkir.

2011-04-29 @ 21:16:49
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0