Världen är upp och ner

Jag och Sara red Kompis och Gustav, och vi spände inte sadelgjordarna ordentligt, inte så smart men ja ^^
Iallafall, jag travade på med Kompis, skulle nog galoppera, och vips! Sadeln gled runt och jag följde med, hehe :p
Tur nog vart inte Kompis rädd, vilket han kunde ha blivit eftersom han var under inridning.
Det kändes lite dumt, men jag överlevde iallafall.

Så dagens tips är: Spänn sadelgjorden ordentligt, så slipper ni se världen upp och ner!


Jag och Kompis ♥

//Emma

Kommentarer
Postat av: Tanja =)

Vilken söt liten häst! :)

2011-05-04 @ 15:28:59

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0