Tretorn?

Tretornridstövlar är en av dom populärare stövlarna. Dom ser inte ut som dom klassiska ridstövlar vilket gör att folk fattat olika åsikter om stövlarna, som finns i färgvarianter.
  Jag tycker själv att Tretornstövlar är supersnyggt, och skulle lätt vilja ha ett par. När mina fötter växt klart flyttar dom in.

Men Tretorn har kommit med ett par mindre snygga skor också.


Dom här?
  Verkligen inget jag skulle sätta på mig. Dom ser billiga, konstiga och osmakliga ut. Framförallt ''fläcken'' längst ner var inget som föll mig i smaken. Nej tack!
  Sen kanske dom är snygga på, det vet jag inget om.


Tacka vet jag dessa Tretorn!


Ett par rosa?
  Nja, coola var dom, men då ska man ha något som matchar riktigt bra till. Och helst inte rida dressyr i dom, eller vad tycker ni?

Kram Emma♥
(Japp, jag snodde ditt hjärta, Emmy ;).)

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0