Tävlingstime

Nu är det snart dags att tävla med ninerna igen. Känns som om det var evigheter sen, vilket det faktist var! Vi har inte startat dom sedan i Februari i samband med årsmötet, eftersom tävlingen i Mars blev inställd och den i April kunde vi inte komma på.

Men nu är det alltså dags, 14-15 Maj befinner vi oss på en gräsplätt i Härnösand och tävlar. ÅKH arrangerar.

Lördag startar vi:

Mollie - Rak Lätt, Rak Lätt och Längd Ej Elit.

Bella - Rak Lätt, Rak Lätt och Längd Ej Elit.

Söndag:

Mollie - Krok Lätt och Krok Lätt.

Bella - Krok Lätt och Krok Lätt.

Jag hoppas att jag får uppleva den duktiga och hoppglada Bella som träder fram allt oftare här hemma. Hon har verkligen utvecklats under våren och detsamma gäller Mollie. Självklart hoppas jag att en liten pinne följer med hem, i Rak Lätt iallafall.

Längden har jag minst förhoppning för, det är första gången dom startar och jag känner dom. Det tar nog några gånger innan dom kommit in i klassen. Men självklart hoppas jag att det går bra, dom kan förvåna.


Tävling November 2010.




//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie N

ska bli kul :D jag hoppas verkligen verkligen att jag ska åka!

2011-04-30 @ 17:22:24
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0