Tack för att ni finns

Till Bella Notte.

♥ Tack Bella för att du finns, för att du lyser upp min dag varje gång jag ser dig.
♥ Tack Bella för att du kom in i mitt liv för ett år sedan, vem hade jag varit utan dig?
♥ Tack Bella för allt du gör, oavsett om du gör rätt eller fel.
♥ Tack Bella för att du alltid sitter där när jag behöver någon att krama.
♥ Tack Bella för att jag får äga dig och älska dig.
♥ Tack Bella för allt, jag älskar dig.




Till Snöflingans Magnum Temptation.

♥ Tack Tempe för att du finns, och att du trots att du inte funnits i mitt liv så länge gör mig lycklig.
♥ Tack Tempe för att du vill sitta i min famn och låta mig visa dig världen, steg för steg.
♥ Tack Tempe för att du kom till mig och lät mig älska dig.
♥ Tack Tempe för att du pussade mig precis och sitter stilla i min famn.
♥ Tack Tempe för allt vi kommer att få.
♥ Tack Tempe för att jag får äga dig och älska dig.
♥ Tack Tempe för allt, jag älskar dig.



Till mina älskade kaniner som förgyller min vardag!

//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0