Summer of 2011

Nu känns det som om sommaren är här!

Sara och jag har fotat kaninerna, jag tog av mig jackan och frös inte. Nu sitter jag med öppet fönster, tröjan uppdragen så man ser min ''snygga'' mage (en liten kanin har kissat på mig och jag kommer att bli nerkissad igen, så byter tröja sen.) och små barn som leker i lekparken utanför mitt fönster.

Ända problemet - det är April.

En härlig dag med mycket utevistelse och sol har jag fått iallafall. Ikväll ska jag och Sara fixa med headern, vi har ju fotat kaninbilder idag :)


Gulligt, va?
Måste varit bland dom första år jag red, för jag hade en liiten väst och små kläder. Och dessutom sitter jag på en c-ponny som inte är alltför stor :p

Kommentarer
Postat av: Elin E

Åh! är det Frans på SRK? :'D

2012-03-18 @ 21:13:45
URL: http://ponniworld.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0