Stökigt i kaninboden

Idag bestämde jag mig för att det var dags att få lite ordning i våran kaninbod. Jag släppte ut kaninerna i hagen  (B o M), ändrade lite i den och släpade med mig Alva.
Dags att städa!

Det blev riktigt fint när vi hade städat och nu får Tempes bur plats.

Lite före-bilder:


Tjusigt, inte sant?




Sudd sudd..

Och nu, lite efter-bilder:


Utanför.


En titt genom dörren..


Hindren hamnade på hyllan. Jag tycker att det är ganska skickligt att få upp .. 10 hinderstöd + en bom på EN hylla, eller vad tycker ni? :p


Bordet.


Det gäller att ta tillvara på vartenda utrymme!



//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0