Ridningen igår.

Hann inte blogga igår för jag var tvungen att träna inför kemiprovet som vi hade idag.

Men igår red jag på ridskolan. Jag kom dit först och då hade dom inte skrivit in några hästar och då tog jag Candie, hon är  ganska ny, hon kom för några veckor sen så jag har inte ridit hon. Hon är väll typ minst i stallet tror jag, lite c-ponny. Johanna ( min ridlärare) var väll inte direkt glad att jag hade tagit en liten häst igen, men jag vill faktist rida alla ponnysar och nu har jag gjort det ;D. Candy var lite seg men rolig att rida. Vi tränade mest ställningar och gjorde volter och även kaptensvändningar i början. På slutet körde vi även en hoppa upp på hästen tävling då man red på långa tyglar utan stigbyglar på 2 volter och då kunde hon säga 1 steg framåt och då skulle man gå fram och hoppa upp på hästen framför. Jag kom 3:a

Men jag tyckte att det gick bra igår, ibland  hade hon en fin form men hon hon tappade lätt farten
Har inga bilder men ska be Emelie skicka några.

Hejdå

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0