Ramlade av...

Ja idag lyckades jag ramla av Candy :P Hehe ni får läsa längre ner i inlägget om hur jag ramlade av^^

Emmy hade en kompis där så vi red bort till en paddock också cyklade hon med. Candy blev ganska fin ibland
Emmy körde nån sak med 2 bommar också hade hon ett viss antal galoppsprång mellan. Sen så sa dom att jag kunde testa och när Candy såg att det var bommar blev hon super glad, för hon har blivit hoppad på länge eftersom hon blev skadad. Ja och då började hon typ hoppa och sedan bockade hon och jag var inte beredd så jag hade ingen chans att sitta kvar, så jag ramlade av. Men det gick bra, det gjorde inte ont och jag fick inte änns blåmärke eller nått. Sedan testade jag i trav och det gick bra och sedan galopperade jag runt lite och sen körde jag bommarna i galopp också och då gick det bra. Candy brukar bocka när vi rider ut men då jag är jag beredd och då sitter man mer upprätt.

Men det var den bästa gånge i paddocken med hon iallafall, frutom att jag ramlade av xD.

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0