Ponnytrav

För nått år sedan höll jag faktist på med ponnytrav dock gick jag bara en kurs men det var superroligt. Jag lärde mig otroligt mycket om hästhantering där också. Jag önskar att jag kunnat fortsätta men jag var tvungen att välja mellan riding och trav, jag valde aldrig men på travskolan var man tvungen att anmäla sig när man ville gå en kurs och då blev det bara att jag fortsatte med ridskolan. Men jag har många gåner funderat på att börja igen men det har aldrig blivit av.

Är det nån av er som håller på med trav?

//Sara


Jag och världens bästa Gustav


Kommentarer
Postat av: emelie N

jag tävlar inte men kör ofta på "travarvis" samt så spelar jag mycket på trav med min pappa, vi brukar faktiskt vinna eftersom han är förståndig och jag vet vilka man ska spela på ;) min favorittravhäst kommer alltid att vra Järvsöfaks men annars gillar jag Commander Crowe, trots hans dåliga resultat. min favoritkusk är och kommer alltid vara Björn Goop.

2011-04-20 @ 15:50:22
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0