Lite trött

Nu har jag precis kommit hem från Athena. Det var roligt att följa med Sara och se hur det såg ut där. Intrycket jag fick av stallet var att dom som hade häst där verkade trevliga och hjälpsamma och att stallet var mysigt och välskött :)
  Thea var supersöt.
Jag fotade och filmade, så efter att Sara redigerat filmerna och laddat in bilderna kommer dom upp.

Hur det gick för Sara låter jag henne berätta sen.

Jag är ganska trött nu, vi gick en bra bit från busshållsplatsen. 7000 steg fram och tillbaka :p Så nu ska jag nog släppa ut Bella och Mollie i hagen en stund och läsa en bra bok. Film kanske kommer (:

Ikväll ska bebis och Bella fotas hemma hos Sara, vi tar Teddy också om vi hinner med han. Det återstår att se.


Vi höres!

//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0