Lite snabb uppdatering bara..

Sitter på mitt rum just nu och kikar på kaninbebisen, har gäster (släktkalas) så ska snart ner och vara social, men tänkte att ni skulle få en snabb uppdatering först.
  Bebis mår tipptopp, jäkligt sprallig och tuff kille det där. Just nu tvättar han magen.

Har inte bestämt något namn än, mamma ratar Tempe, får se vad han får heta..

Ikväll ska jag vara med Sara, hon ska kika på bäbis :)

Haha, mycket bäbis :p

Världens bästa B har förövrigt varit ute och skuttat med matte i hälarna idag, bara en snabbis eftersom det blåste så, men skoj var det visst.
B o M fick en aktiviteringsboll och godis av Sara igår (min födelsedagspresent, tack!) som var väldigt uppskattat. Men nu är bollen tom, så tjocktanterna får putta på bollen utan godis, hehe.

Ser lite kaosartat ut på mitt rum, nackdelen med innekanin. På den punkten blir det skönt när han flyttar ut i lekstugan, men annars är det mysigt.

Dags att vara social!


//Emma.

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0