Jag lyckades!

Kikade av en slump in på min gamla blogg idag, letade efter en bild på mig och Bella..
  Slump eller inte?
Det kan man undra.

För 20 November skrev jag ett inlägg till mig själv, som publicerades idag. Och jag minns det inte.

Men jag har läst det, och insett att allt slagit in. Ibland behöver man få sig en påminnelse för att inse hur det var förr. Tänk, vad lycklig jag trots allt är! Jag har världens bästa vänner, en familj som älskar mig, världens bästa djur, en fantastisk medryttarhäst och jag är lycklig! Livet leker, igentligen. Men jag har inte märkt det. Så tack mig själv för att jag skrev inlägget som  påminnde mig!
Tack!

Här är punkterna från min lista:

*Bella har börjat hoppa igen, och jag planerar tävlingar för fullt.
Ja, Bella har börjat hoppa. Jag planerar tävlingar. Men det bästa är att jag har bättre kontakt med henne. Med min alldeles egna fina älskade Bella Notte. Hjälp vad jag älskar dig gumman.

*Jag sköter skolan superbra, och har alla rätt på proven.
Jag har inte alla rätt, men jag är nöjd. Jag presterar bra, och får långt över godkänt. Alla rätt skulle inte sitta fel, men då måste man lägga ner mer tid. Det får jag ta i framtiden.

*Jag äger några hinder till.
Ja, det gör jag.

*Jag har en medryttarhäst.
Ja, jag har en medryttarhäst. En knäpp häst som man ibland blir alldeles galen på för allt han får för sig och för att han inte kan uppföra sig, men som jag trots det älskar.

*Bella och jag har starkare kontakt.
Ja.

*Jag är en starkare människa.
Jag är en starkare människa.

*Jag är lycklig.
Jag är lyckligast på jorden!




Vill du läsa hela inlägget?
http://brokadekaniner.blogg.se/2011/april/tonaring.html#comment


Med kärlek
Eran Emma.

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0