En piggelin till ponny

Idag skulle jag ha ridit Candie, men fick byta till Andreas. En normalstor, lite åt det grövre c-ponny. Härlig att rida men väldigt på i galoppen.
Hoppning stod som sagt på schemat, och vi hoppade banor. Mitt huvud var minst sagt i kaos ibland, guldfiskminne.
Han var himla go i skritt + trav, men drog i galoppen. Hoppa kunde han, även om han kanske drog liite efter hindren. Men rösthjälper, det kunde han :p
Överhuvudlag nöjd, han kunde varit mer lyhörd i galoppen, men jag drog för mycket i han då, så får skylla mig själv.

Filmer kommer upp imorgon :)

//Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0