En OK ridtur

For iväg till ridskolan idag och skulle ha Frans. Men eftersom hon som sköter indelningen av hästar var sen så hade jag ungefär 10 minuter på mig. Inte så skoj.

Vi red först ut i skogen en sväng till nya ridbanan. Han var vaken och pigg, men töntade sig lite. Det var mysigt att rida ut i skogen, uppvärmning inför imorgon. Då rider jag och Emelie ut i skogen :D

På ridbanan så arbetade vi på en stor volt i alla gångarter. Han jobbade på okej, var ganska på. Vi ställde dom både utåt och inåt och flyttade dom för skänkeln.

Jag kan sammanfatta ridpasset såhär:

Han var okej att rida, inte en superridtur men inte superdåligt heller.


Frans.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, Frans var min favorit på ridskolan :P



men svar, Morecorn blir tre år i November :) Siba blir tre till sommaren så därför började jag med henne :P

2011-04-27 @ 21:47:20
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0