Bloggar jag läser

Här är listan över dom bloggar jag läser och varför jag tycker attt ni ska läsa dom :-)

Dressyrmupparna - Jag tycker att dom skriver intressanta inlägg och att faktainläggen är ett jätteplus!

TeamSL - Intressant blogg med fina bilder och välskrivna inlägg.

Kaninfamiljen - Söt kanin och intressanta inlägg.

Fokis - Verkar vara en himla härlig tjej och hennes blogg innehåller alltid fina bilder.

Micahs - Jadu ..

PajaritosHK - Intressant blogg med fina bilder och söta kaniner. Dessutom är det roligt att läsa resultat.
PremiumsHK - Samma som ovan.



//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0