Aprilväder som tusan!

Usch, idag regnar det. Får försöka leva på den härliga sol vi stundvis fick igår, och peppa lite solsken tills vi ska rida.
  Jag tänkte rida barbacka idag på Tian och arbeta mycket med ställning och formen. Ska se om padocken älskar mej, isåfall blir det en volt.* Det var bra längesedan det nu..

Kameran hänger nog med (digital) så man får sig lite bilder på sötponnyn.


Älskar dig, tokponny, det gör jag faktist, även om jag blir så himla arg på dig ibland, så älskar jag dig och allt du gör <3

//Emma

Kommentarer
Postat av: Julia

Visst är "Tian" bäst!?

(rider också honom på ponderosa)

2011-04-08 @ 15:46:23

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0