Äntligen påsklov!

Päsklovet är äntligen här, och ni kan räkna med bra uppdatering :)
När det är lov ska alla vara glada, visst?

Mitt lov är inte så planerat en, men jag ska rida Tian minst två gånger, antagligen tre eftersom vi ska ta igen missade gånger. Dessutom ska jag fota på ponnytävlingar på söndag och måndag (ev.) Ska vara funktionär på söndag med Sara.
Emilia och jag tänkte köra intervaller med en av deras travare också, som är inriden. Mycket hästar, det gillas :)

Vad ska ni göra under påsklovet?



//Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie N

jag ska nog bara rida och umgås med kaninerna :) vänner också såklart

2011-04-22 @ 23:49:43
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0